Wat is een vrouw? Documentaire recensie

0
Luister naar dit Artikel

*Vind je het belangrijk wat wij doen? gooi dan een euro (of ander bedrag) in de fooienpot! Alleen met jouw steun kunnen we blijven doen wat we doen!

Wikipedia zegt: “Een vrouw is een volwassen vrouwelijke mens.” Dus als zelfs een propaganda-outfit zoals zij het goed kunnen doen, waarom is het dan dat Matt Walsh in zijn nieuwe documentaire ‘What is a Woman?’ zo’n moeite heeft om een ​​duidelijk antwoord uit mensen te krijgen?

In de aflevering van Objective:Health van vandaag bespreken we de documentaire en praten we over veel van de controversiële kwesties die in de film naar voren komen. Centraal in de film staat een kijkje in de verwrongen ideologie van transgenderisme die momenteel de VS en daarbuiten besmet. We kijken naar de ideologische hersenspoeling van kinderen, die ertoe worden gebracht beslissingen te nemen over levensveranderende operaties en hormoonbehandelingen, vrouwen en meisjes die worden gedwongen om te strijden tegen biologische mannen in atletiek en de invasie van biologische mannen in ruimtes die alleen voor vrouwen zijn. We gaan zelfs in op de geschiedenis van deze ideologie en de persoonlijkheidsgestoorde individuen die we ervoor kunnen bedanken.

Ga met ons mee in deze aflevering van Objective:Health terwijl we een diepe duik nemen in de documentaire ‘What is a Woman?’

De gevaren van deze ideologie komen hier ook goed aan bod en zijn ook het bekijken waard:

Bedankt voor het doneren aan Worldunity.me

Worldunity.me wil alle gulle lezers bedanken die de afgelopen weken een donatie hebben gedaan. Uw financiële steun heeft ons geholpen om onze berichtgeving voort te zetten over alles wat er wordt verzwegen wereldwijd en ervoor te zorgen dat u op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen. Worldunity.me is al 8 jaar gratis, maar zonder de financiële steun van onze lezers zouden we u niet kunnen voorzien van eerlijk en accuraat nieuws en features over alles. Uw bijdragen maken dit mogelijk.

Heeft u nog geen donatie gedaan, maar wilt u dit wel doen, dan kan dat via

Ideal, creditcard, Crypto Valuta of Paypal.